Tergempar!! Datuk T kena buktikan Anwar ada ilmu gerakan sejenak!

Kalau sebelum ini di dalam analysis yang dibuat di MiLo SuaM, Datuk T harus membuktikan bahawa Anwar Ibrahim menggunakan teknik atau ubat tertentu untuk memanjangkan janggutnya, kerana di dalam video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim, jelas sekali dilihat bahawa lelaki mirip Anwar itu tidak memiliki janggut pada 21 Febuari 2011, sebaliknya semasa Anwar hadir di mahkamah keesokan harinya, beliau memiliki janggut yang lebat rujuk link ini [Kantoi janggut]. Mungkinkah Anwar memakai janggut palsu? Datuk T harus membuktikan fakta itu.

Kali ini nampaknya satu lagi bukti harus dikemukakan oleh Datuk T untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim benar-benar pelakon di dalam video seks tersebut. Datuk T harus membuktikan bahawa Anwar Ibrahim mempunyai ilmu gerakan sejenak, iaitu mampu berada di dua tempat yang jauh dalam masa yang singkat. Ini berikutan video rakaman ucapan beliau pada malam 21 Febuari 2011 ada diupload oleh TV Selangor di Youtube.


Agak menghairankan bagaimana Anwar yang didakwa dirakam melakukan hubungan seks pada malam 21 febuari 2011, dalam masa yang sama beliau dilihat ada memberikan ucapan di hadapan hadirin di Temerloh Pahang? Sebenarnya dah lama video ini nak dikeluarkan, tapi kami telah berbincang untuk memilih waktu yang sesuai, dan hari ini adalah waktu yang sesuai untuk merungkai segala kekusutan yang melanda kah kah kah.

Rosak script Datuk T, rosak... kah kah kah...

Tiada ulasan:

- Gunakan lah ruang komen dengan sebaik-baiknya
-WARNING
-Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan