Kabornya.. Benci Amerika,,,

"...........AS juga berkata, aset Gaddafi dan keluarganya bernilai kira-kira AS$30 bilion (RM93 bilion) di AS telah dibekukan.............."-utusan

Ni keluarga Gaddafi..kabornya beliau sangat keras dan garang ngan USA, tapi leh ada harta gitu banyak sekali di sana.

Aku percaya yg Iran, kabornya musuh USA #1..tapi kalau apa2 berlaku pastinya kita akan dikaborkan banyak mana harta Iran di USA.

Bagaimana juga sekelian keluarga2 kaya Arab dari setiap negara..

Mungkin tu dikaborkan sebagai strategi ekonomi atau investment..tapi dah kabornya ianya musuh Islam, buat apa kayakan mereka lagi.

Pempin2 Arab harus ambik iktibar apa yg berlaku pada Saddam Hussein, Hosni Mubarak, dan tak lama lagi Gaddafi..masa mereka masih diperlukan dan ada kebaikan pada USA, US anggap mereka lah sahabat baik..sedara seibu sebapa ibaratnya. Mengalu2kan investment dari keluarga2 ni di USA, UK dan dinegara2 Eropah..

Bila mereka2 ni yakni pempin2 Arab sudah tak relevan dan menjejaskan dunia USA..maka mereka ni akan dibakul sampahkan, harta2 dibekukan..dan yg bestnya akan mengheret mereka ke mahkamah atas nama keadilan, hak asasi dsb.

Hj Hadi, Nik Aziz dan sekelian ahli2 PAS juga elok ambik iktibar...PAS akan dikudakan utk mencapai maksud mereka..dan bila tak diperlukan akan dihumban spt sampah atau akan diseret ke mahkamah..

Apa yg berlaku pada UMNO juga patut jadi iktibar pada PAS..bila UMNO nampak spt lemah..MCA, GERAKAN, PPP, MIC sama2 menekan dan bercakap ngan bahasa yg sama ngan DAP.

KAPIR tetap KAPIR..pasal tu kita diperintah berkasih sayang sesama ISLAM dan bertegas ngan org2 kapir.

Bukan kerana berkasih sayang ngan kapir tapi bertegas ngan org2 Islam..

AMALKAN ISLAM..pasti sejahtera!!

PAS ..walaupun kecil sedikit dari UMNO, walaupun tewas tiap kali pilihanraya umum..tapi sekurang2nya leh berbangga yg mereka bebas dan tak payah nak tunduk kepalanya utk diinjak2 oleh org2 kapir..tapi tu dulu.

Kini..kerana tetap nak dongak walaupun dipijak2, tu ler meracau dan meraban..sampai lupa abis AQ dan sunnah..malah nak Islamkan pulak perkara2 yg baru yg mana leh senangkan hati pemijak2nya.

Dulu mulia..kini telah hina! Tu baru didunia..sumber::theflyingkick

Tiada ulasan:

- Gunakan lah ruang komen dengan sebaik-baiknya
-WARNING
-Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan