Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro

Dia nie seksi? Bukan aku nak back up dia nie, tapi aku tengok yang lagi seksi dari dia nie pun ada apa..



Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro

Nursyella atau nama sebenarnya Nurshid’la Ahmad Kamaruddin, 25, berkata dia mengakui foto yang tersebar itu adalah dirinya, namun itu bukan bermakna dia perempuan murahan yang boleh dikaitkan dengan kehidupan songsang seperti gemar berhibur di kelab malam dan rela menggadai maruah ditaja lelaki hidung belang mahupun orang kenamaan.

“Orang tak tahu susah payah saya selama lapan tahun menyepi. Orang hanya tahu mencaci dan menghina saya dan terbaru, menyebarkan foto peribadi saya.

Info : Metro Ahad

“Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara.



Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro




Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro

“Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan.

“Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya.


Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro

“Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi,” katanya kepada Metro Ahad.


Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro

Nampaknya Bulan Januari ni penuh dengan gambar konterversi dimulai oleh Gambar panas Fasha Sandha..

3 ulasan:

- Gunakan lah ruang komen dengan sebaik-baiknya
-WARNING
-Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan
  1. dulu kurus je minah ni masa memula dia masuk industri seni tanah air..
    ingat dia ni sebab dia adik beradik ramai, jual nasi lemak, duk flet..kiranya jadi penyanyi sebab nak tolong fmily..tak pasti abis sekolah tak.

    tapi, jawapan dia tu jelas menunjukkan betapa kurang bijaknya dia..huhuh...zaman skrg...kalo boleh, semua mende nak tayang..huhuh..mudahan tak terjadi padaku dan ahli keluarga ku

    BalasPadam