Sekitar Pengkebumian Pengarah SPR Pahang


Petugas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Dun Kerdau mengusung jenazah ketua mereka Pengarah SPR Pahang Datuk Ismail Yusof di Hospital Sultan Ahmad Shah.


Ismail, 57, meninggal dunia akibat serangan jantung pada jam 3.15 petang dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Felda Panching Timur di sini.


2.jpg (300×192)
SEDIH... Mohd Zulkifli, anak kepada Pengarah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Pahang Datuk Ismail Yusof, tidak dapat menahan kesedihan selepas bapanya disahkan meninggal dunia di Hospital Sultan Ahmad Shah.

3.jpg (300×218)
SEDIH...Jenazah Pengarah Suruhanya Pilihanraya (SPR) Pahang Datuk Ismail Yusof diiringi isterinya Datin Halipah Mat Rashid, 54, ketika untuk dikebumikan.

4.jpg (300×208)
SEDIH...Petugas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Dun Kerdau menitiskan air mata dengan kehilangan ketua mereka Pengarah SPR Pahang Datuk Ismail Yusof di Hospital Sultan Ahmad Shah.

5.jpg (200×300)
Datin Halipah Mad Rashid membaca surah Yasin disisi jenazah suaminya, Datuk Ismail Mohd Yusoff di Masjid AL Hidayah di Felda Panching Timur di sini, malam tadi.

6.jpg (300×192)
Datin Halipah Mad Rashid memeluk anak bongsunya, Rabiatuladawiah Ismail,14, yang sedih melihat jenazah suaminya Datuk Ismail Mohd Yusoff di Masjid AL-Hidayah di Felda Panching Timur.

7.jpg (300×242)
Jenazah Pengarah Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Pahang Datuk Ismail Mohd Yusoff disembahyangkan di Masjid AL Hidayah di Felda Panching Timur, malam tadi. Jenazah dikebumikan di tanah perkuburan Islam felda itu malam tadi juga.

Tiada ulasan:

- Gunakan lah ruang komen dengan sebaik-baiknya
-WARNING
-Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan